فال قهوه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1400
بازدید : 551
نویسنده : msnag

در زمان چین باستان هنری به نام تفسیر تفاله چای رواج داشت که در آن اساتید و افراد اهل فن پس از تمام شدن چایی که در فنجان های زنگوله شکل نوشیده شده بود

وسایل مورد نیاز برای فال قهوه

۵-شکر یا قند

شکر یا قند برای از بین بردن تلخی قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

طریقه درست کردن قهوه
به اندازه هر نفر یک قاشق پر مربا خوری قهوه در قهوه جوش فال قهوه ریخته و به اندازه هر یک قاشق قهوه یک فنجان قهوه، آب و برای از بین بردن تلخی آن به اندازه هر تعداد قاشق قهوه نصف آن شکر اضافه کنید.

فالگیر قهوه مخلوط ایجاد شده را به خوبی هم زده و سپس روی حرارت بگذارید. این نکته را مورد توجه داشته باشید که حرارت کاملا ملایم باشد و باید قهوه را چند باری هم بزنید تا کف بالای آن جمع شود که به کف ایجاد شده خامه قهوه گفته می شود فال قهوه با اسم شخص در این لحظه قهوه جوش را از روی آتش بردارید و طوری در فنجان ها بریزید که به طور یکسان در تمام فنجان ها خامه قهوه هم ریخته شود.

۲-قهوه جوش

قهوه جوش باید دارای شکلی ساده و جادار و دهانه ای تنگ و جنسی فلزی باشد. هرچی قهوه جوش قدیمی تر و کهنه تر باشد بهتر فالگیر قهوه است.

۳- فنجان و نعلبکی

فنجانهای خیلی کوچک برای گرفتن فال قهوه مناسب نسیتند. برای انجام فال قهوه از فنجان هایی که ابعادی متوسط و شکلی ساده و لبه ای بلند دارند استفاده می شود.

۴-آتش

نوع آتش از اهمیت زیادی برخوردار نمی باشد اما ترجیحا اگر آتش طبیعی با سوختن ذغال و هیزم باشد بهتر است.

۲ ) ته فنجان معرف گذشته , میانه فنجان معرف حال و لبه فنجان نمایانگر اینده است.

آیا فال آنلاین قهوه صحت دارد ؟

نباید از یاد ببریم که اسلام دین تعقل و اندیشه است. ما معتقدیم که سرنوشت انسان نه در کارت های رنگارنگ تاروت و نه در صفحه های برنجی با تصاویر عجیب و غریب و نه در بین تفاله قهوه رقم نمی خورد.

با نگاه کردن اشکال بالا و پایین خط،معنای آنها را از لیست پایین دریابید. اشکالی که در نعلبکی قهوه آشکار می شود همیشه عینآ مانند اشکال جدول نیست.کسی که فال آنلاین قهوه می گیرد باید اشکال نعلبکی را به اشکال جدول تشبیه کند.

معنی نماد ها در فال قهوه

مطالعه کتاب هایی که در آن به معنای نمادها و نشانه ها می پردازد، می تواند در یافتن و تعبیر این نشانه ها موثر باشد. در ادامه معنای تعدادی از نمادها و نشانه ها ذکر شده است.

فال آنلاین قهوه اشکال بالای خطی که ذهنی کشیدیم مؤثرتر،اشکال پایین خط هم کم تأثیرترند. به همین شکل،اشکال راست و چپ هم به گونه های متفاوت تعبیر می شود. تعبیر یک شکل متفاوت تر از بقیه اشکال است.

فال قهوه

فال بینی با قهوه به خصوص در میان اهالی یونان، ایران، ارمنستان، روسیه و یوگوسلاوی فالگیر قهوه رواج دارد. فال‌گیری با قهوه در کشورها و مناطق جهان راه و رسم‌های گوناگونی دارد، ولی عموماً به این ترتیب است که بخشبیشتر مایع قهوه را می‌نوشند و مخلوط غلیظی از قهوه و آب در ته فنجان می‌ماند. فنجان را روی نعلبکی برمی‌گردانند.

این شیوه بعد ها در نزد اعراب و با استفاده از تفاله ‌ی قهوه مرسوم شد. نخستین کسانی که قهوه را کشف نمودند اعراب بودند. فال قهوه با اسم شخص آنها ابتدا قهوه را بدون بو و به صورت خام دم می‌ کردند که در نتیجه نوشیدنی رقیقی همانند چای سبز تولید می شد که امروزه آن را با اسم قهوه ی سبز می شناسند. فالگیر قهوه سالها بعد، آنها شیوه‌ی تهیه قهوه‌ی خود را تغییر دادند به این صورت که ابتدا قهوه را برشته، آسیاب و سپس دم می کردند.

پس از مدتی آن را برمی‌دارند و فال گیر به شکل‌هایی که در ته فنجان درست شده نگاه می‌کند و با اشاره به شکل‌ها که آن‌ها را به انسان و حیوان و درخت و چیزهای دیگر تشبیه می‌کند. نکاتی را در مورد زندگی و گذشته و حال و آیندهٔ کسی که قهوه را خورده بیان می‌کند.

فال قهوه چیست ؟

فال قهوه آنلاین تفاله های باقی مانده در ته فنجان را مورد بررسی قرار می دادند و به دلیل نزدیکی اشکال تشکیل شده به حروف و کلمات چینی آنها را تفسیر می کردند. فال قهوه با اسم شخص این افراد بر این باور بودند که می‌توان با خواندن اشکال ته فنجان، آینده را پیش بینی کرد.

نحوه نیت کردن و گرفتن فال قهوه

پس از نوشیدن قهوه نعلبکی را بر روی فنجان گذاشته، نیت کنید و سپس به آرامی فنجان و نعلبکی را باهم برگردانید. پس از گذشت چند دقیقه باقی مانده قهوه در فنجان خشک شده و فال شما ظاهر می شود. فنجان را روی دست راست خود بگیرید، با قطر فرضی آن را به ۴ بخش تقسیم کنید، حال هر تکه شامل علائم نمادینی می باشد که می توانید آنها را با سمبل های مصور سایت نیک صالحی تعبیر کنید.

تقسیمات زمان در فال قهوه
از نظر تقسیمات زمانی دو روش کلی وجود دارد که با کسب تجربه کافی می توانید روش مناسب برای خود را تشخیص دهید. این دو روش شامل موارد زیر می باشد.

۱) لبه فنجان معرف زمان حال، قسمت میانی معرف اینده نزدیک ( کمتر از ۶ ماه ) و ته فنجان معرف اینده دور می باشد.

۱- قهوه

قهوه لازم برای فال بینی قهوه ای مخصوص می باشد که می بایست مقداری ناخالصی یا دُرد را به اندازه لازم دارا باشد. قهوه ای که برای گرفتن فال قهوه مورد استفاده قرار می گیرد قهوه ترک می باشد.

در حقیقت از زمان اعراب به تفسیر نشانه های باقیمانده از قهوه در ته فنجان، فال قهوه گویند.

فال قهوه این خود ما هستیم که سرنوشت خود را آن گونه که خواهد بود با اعمال و رفتارها و تصمیمات مختارانه مان رقم می زنیم. البته اراده خداوند و قضای او هم در بالاتر از هر اراده و عزمی بر همین امر تعلق گرفته است.پس چه بهتر که زندگیمان را از مدار عقلانیت و شریعت خارج نسازیم و به سمت بیراهه های خطر نکشانیم.

شما همچنین می توانید علاوه بر فال قهوه با مراجعه به فال کارت که یک فال جدید ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد هم آشنا شوید و فال خود را با این روش هم امتحان کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:














به وب سایت من خوش امدید

RSS

Powered By
loxblog.Com